سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد از وضعیت هشدار خارج شد

استاندار یزد گفت: با تدوین برنامه بازرسی جامع و اجرای آن در سطح استان و نیز همکاری خوب مردم، یزد از وضعیت هشدار خارج شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدعلی طالبی استاندار یزد در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: پس از قرار گرفتن استان در شرایط هشدار، با تشکیل جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و تدوین برنامه بازرسی جامع و اجرای آن در سطح استان و نیز همکاری خوب مردم، مدیریت موثری برای خروج از این شرایط اعمال شده است.

او افزود: وضعیت و رفتار ویروس کرونا ناپایدار بوده و نمی‌توان هیچگونه پیشینی‌ از آینده داشت با این حال موضوع قطعی این است که رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم تاثیر بسیار زیادی بر مدیریت این بیماری خواهد داشت و به همین دلیل باید این راهبرد را ادامه دهیم.

طالبی ادامه داد: بازرسی از ادارات و مراکز مختلف باید با جدیت دنبال شود و فرمانداران با نظارت بر عملکرد تیم‌های بازرسی، شرایط اطمینان بخشی را برای مردم ایجاد کنند.

استاندار یزد در پایان تاکید کرد: زمینه‌ها و اقدامات لازم برای بازرسی بیشتر و دقیق تر بر مراکز صنعتی و واحد‌های کارگری از سوی اداره کل کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت انجام شود.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.