سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمودی: نباید با ۲ برد مغرور شویم/ ترسی از بازی مقابل تیم‌های بزرگ نداریم

کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: خدا را شکر موفق شدیم ۲ بازی ۶ امتیازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما نباید با ۲ برد مغرور شویم.

علی حمودی، کاپیتان تیم فوتبال پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی شب گذشته تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: خدا را شکر در ۲ بازی حساس توانستیم نتیجه بگیریم. در هر ۲ بازی مستحق برد بودیم و توانستیم بازی‌های ۶ امتیازی را ببریم. ابتدای راهی هستیم که برای جدا شدن از قعر جدول شروع کردیم و باید همین طور به راهمان ادامه دهیم تا از شرایطی که چند هفته داشتیم، خارج شویم. نباید با ۲ پیروزی مغرور شویم، زیرا در ابتدای راه هستیم و انشاالله با کمک اعضای تیم بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم.  

حمودی درباره بازی‌های پیش روی تیمش در لیگ برتر و تاثیر ۲ پیروزی اخیر گفت: با ۲ بردی که به دست آوردیم، فشار روانی از روی تیم برداشته شد. در ادامه بازی‌های سختی در پیش داریم. قبل از این که در بازی‌های اخیر به پیروزی برسیم، بازی‌های خوبی ارائه می‌کردیم، اما بدشانس بودیم. با این حال اکنون خوب بازی می‌کنیم و در کنار آن نتیجه می‌گیریم. ما ترسی از تیم‌های بزرگ نداریم.


بیشتر بخوانید


کاپیتان پیکان درباره عملکرد داور در بازی شب گذشته و اعتراض هر ۲ تیم به قضاوت تیم داوری گفت: داوری اشتباهاتی داشت و شاید بتوان گفت اشتباهات بیشتر به ضرر پیکان بود، اما در فوتبال طبیعی است که وقتی تیمی می‌بازد، داور مقصر باختش می‌شود. به نظرم دروازه بان گل گهر باید اخراج می‌شد، زیرا بیرون محوطه جریمه توپ را با دست گرفت و یکی، ۲ خطا هم انجام داد. به هر حال باید پذیرفت که اشتباه بخشی از کار داوری است.  

او در خصوص بازی پیش روی تیمش برابر سایپا گفت: همان طور که چند هفته پیش گفتم ۸ فینال در پیش داریم، بازی با سایپا یکی از فینال‌های ۶ امتیازی است. انشاالله اگر بتوانیم برابر سایپا پیروز شویم، خیلی راحت‌تر به کارمان ادامه می‌دهیم، زیرا بازی کردن با تیم‌های انتهای جدولی سخت‌تر از بازی با تیم‌های بالای جدولی است که خیالشان راحت است. بازی برابر تیم‌های انتهای جدولی خیلی سخت است و هر بازی ۶ امتیاز دارد. تلاش می‌کنیم در ۲ هفته آینده نتایج خوبی بگیریم.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.