سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسین پور: نام علی کریمی انگیزه ام را بالاتر می‌برد/ ۷ دیداری که در ترکیب بودم به سود پرسپولیس تمام شد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ کسی مانند علی کریمی نمی‌شود و نام او برای ما ایجاد انگیزه می‌کند.

سعید حسین پور، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیمش برابر ماشین سازی اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و این که بردیم، مهم‌ترین نکته بود.

هافبک جوان پرسپولیس در واکنش به این که ماشین سازی برای او خوش یُمن است گفت: بازی با ماشین سازی، هفتمین بازی من برای پرسپولیس بود و تاکنون هر ۷ بازی را که برای پرسپولیس بازی کرده ام با برد از زمین خارج شده ایم.  ماشین سازی تیم خوبی بود و به این دلیل که به معنای کلمه فوتبال بازی می‌کنند، از بازی مقابل آن‌ها اذیت نمی‌شویم. ماشین سازی تیمی است که روی زمین بازی می‌کند و بی جهت بازی را شلوغ نمی‌کند.

حسین پور درباره بازی پیش روی تیمش برابر فولاد گفت: فولاد تیم خیلی خوبی است. بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و ما قطعا برای پیروزی به مصاف فولاد می‌رویم.

او در پاسخ به این سوال که بابت ابتلای چند عضو تیم فولاد به ویروس کرونا نگران نیست گفت: قطعا کسی که کرونا داشته باشد همراه تیم نمی‌آید و تمام شیوه نامه های بهداشتی رعایت می‌شود.

حسین پور در واکنش به این که مانند علی کریمی، کارش را در پرسپولیس با پوشیدن پیراهن شماره ۲۶ شروع کرد گفت: اسم علی آقا که می‌آید، برای ما انگیزه ایجاد می‌کند. نمی‌دانستم علی کریمی ابتدا در پرسپولیس پیراهن شماره ۲۶ می‌پوشیده و پس از این که این شماره را به من دادند، فهمیدم این لباس زمانی تن علی کریمی بوده است.


بیشتر بخوانید


بازیکن پرسپولیس در ادامه گفت: هیچ کسی مانند علی کریمی نمی‌شود و حتی نزدیک به او هم نمی‌شود، اما اگر چند درصد از توانایی‌های او را داشته باشم، عالی است.

او درباره بازی در پُست هافبک دفاعی برابر ماشین سازی گفت: مدل بازی من هجومی است، اما از زمان برانکو در این پست بازی می‌کردم و به همین دلیل کمی جنگندگی و روحیه تدافعی من بیشتر شده است.

حسین پور افزود: روزی که در ترکیب قرار گرفتم، احمد نوراللهی کنارم بود و شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی و محمد کنعانی زادگان به من کمک زیادی کردند. نوراللهی خیلی با من هماهنگ بازی کرد. تمام بازیکنان به من کمک کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.