سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی و نایب قهرمانی نمایندگان هرمزگان در لیگ برتر ووشو کشور

پرونده مسابقات لیگ برتر ووشو مردان کشور در رده سنی بزرگسالان و جوانان با کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های دانشگاه آزاد و خانه تلاش بندرعباس بسته شد.

علیرضا بهرمن، رئیس هیات ووشو هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و با تصمیم فدراسیون ووشو پرونده همه مسابقات لیگ ووشو کشور با معرفی تیم‌های برتر بسته شد.

بهرمن افزود:در نشست مسئولان فدراسیون ووشو با مدیران باشگاه‌ها و با توجه به اینکه تمامی تیم‌ها بر حفظ سلامتی ووشوکاران تاکید داشتند، تصمیم گرفته شد تا تیم‌هایی که به عنوان سرگروه مرحله مقدماتی راهی نیمه نهایی شده‌اند، عنوان قهرمانی مشترک و تیم‌های دوم صعود کننده از مرحله گروهی نیز عنوان نایب قهرمانی مشترک را کسب کنند.

او گفت: بر این اساس تیم‌های دانشگاه آزاد بندرعباس و پارس جنوبی که به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ووشو مردان کشور در رده سنی بزرگسالان شده بودند، به عنوان قهرمان مشترک معرفی شدند.

رئیس هیات ووشو هرمزگان افزود: در رقابت‌های لیگ برتر ووشو جوانان کشور نیز تیم‌های خانه تلاش بندرعباس و هیات ووشو تهران که به عنوان تیم‌های دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند، به عنوان نایب قهرمانی مشترک دست یافتند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.