سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از دو هزار طرح راهبری شغلی در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای بیش از دو هزار طرح راهبری شغلی در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این اقدام باعث توانمندسازی مددجویان و رفع معضل بیکاری خواهد شد.

الهی راد  بابیان اینکه تسهیلات این طرح‌های از منابع داخلی کمیته امداد و تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها پرداخت می‌شود، افزود:پارسال هزار و ۲۲ طرح راهبری شغلی توسط این نهاد در رسته دام سبک، کاشت زعفران، گل محمدی به مرحله اجرا رسید.

او گفت: در این طرح راهبر شغلی در کنار مجریان طرح اشتغال امداد قرار می‌گیرند و مددجویانی که مایل باشند به این زمینه شغلی وارد شوند اعلام آمادگی می‌کنند و پس‌ از آن تحت نظارت راهبر شغلی و نظارت عالی کارشناسان اشتغال کمیته امداد شروع به کار می‌کنند.


بیشتر بخوانید

  • افزایش ۵۰ میلیارد تومانی اعتبارات اشتغال‌زایی


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی اظهار کرد: راهبر شغلی آموزش‌ها را در اختیار افراد متقاضی قرار می‌دهد و اگر برای اجرای طرح به تسهیلات نیاز داشته باشند به همان میزان تسهیلات در اختیار مجریان طرح قرار داده می‌شود.

الهی راد مهم‌ترین وظیفه راهبران شغلی را در مراحل فروش و بازاریابی عنوان کرد و افزود: راهبران تعهد خرید تضمینی محصولات را بر عهده می‌گیرند و یا متعهد می‌شوند که درفروش و شناسایی بازار محصول به مددجویان مشاوره دهند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.