سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی تالار مجازی تسلیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به شیوع کرونا، در شرایط فعلی با سوگوارانی مواجه هستیم که نیاز به همدردی و همراهی در غم از دست دادن عزیز از دست رفته خود را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمدی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : به دلیل اجرای طرح رعایت فاصله گذاری فیزیکی امکان برگزاری مراسم سوگواری معمول و جمع شدن افراد دوستان و نزدیکان وجود ندارد.

او گفت : بنابراین در شرایط موجود فضای مجازی می‌تواند فرصتی برای تسلای خاطر عزاداران باشد و موجب می‌شود افراد سوگوار از حمایت عاطفی نزدیکان خود برخوردار شوند.

محمدی افزود : فراهم ساختن شرایطی برای حمایت‌های روانی، اجتماعی و دوستانه از خانواده متوفی به صورت آنلاین توسط کانال‌های مجازی در این رابطه می‌تواند موثر باشد.

او افزود : در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با توجه به شرایط شیوع کرونا و به دلیل عدم برگزاری مراسم در درگذشت نزدیکان همکاران، گروه تالار تسلیت برای حضور همکاران و تسلیت به مصیبت دیدگان تشکیل شده است.

محمدی گفت : تالار مجازی تسلیت دانشگاه، برای همدردی در اختیار مجموعه اساتید، کارکنان و دانشجویان‌دانشگاه علوم‌پرشکی کرمانشاه قرار دارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.