سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد:

واگذاری ۱۴۶ هزار قطعه زمین به بنیاد شهید برای ساخت مسکن ایثارگران

نبیان گفت: از ابتدای اجرای تفاهم نامه تامین مسکن ایثارگران تا کنون ۱۴۶ هزار قطعه زمین به بنیاد شهید برای ساخت مسکن واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نبیا‌ن مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم امضای تفاهم نامه تامین مسکن بین وزارت راه و شهر‌‌سازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران  با اشاره به اینکه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهور درباره اجرای اقدامات خدمات رسانی به ایثارگران و اهتمام برای رفع مشکل مسکن این خانواده ها، سازمان ملی زمین و مسکن جلسات کارشناسی مفصلی برگزار کرد، گفت: در این جلسات تمامی نقاط ضعف در این حوزه برطرف شد و با پیگیری نقاط قوت سعی کردیم مشکل مسکن خانواده های ایثارگران و شهدا را برطرف کنیم.

او با بیان اینکه پیش‌نویس این طرح آماده و در رابطه با ابلاغ آن گام های بلندی برداشته شده است، گفت: خانواده ایثارگران برای همه افراد جامعه دارای عزت  و احترام هستند بنابراین باید در جهت تکریم این خانواده ها اقدامات بزرگی انجام شود.

نبیان تصریح کرد: در این تفاهم نامه از تمامی ظرفیت های قانونی از جمله ابلاغ نقشه راه تامین مسکن و رفع موانع استفاده شده و سعی کرده ایم در جهت رفاه خانواده شهید‌‌انی که در ۸ سال دفاع مقدس برای کشور جان فشانی کرد‌‌ه‌‌ا‌‌ند‌ اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن یادآور شد: بر اساس این تفاهم نامه ایثار‌‌گرانی که دارای جانبازی بالای ۲۵ درصد هستند و همچنین خانواده و فرزندان شهیدان می توانند اراضی جهت ساخت مسکن را دریافت کنند و اولویت بندی واگذاری این اراضی توسط بنیاد شهید انجام می شود.

او توضیح داد: در این تفاهم نامه، همکاری مستقیم بین ۳۵ اداره کل راه و شهرسازی و ۳۱ اداره کل بنیاد شهید صورت می گیرد و طبق بندهای این تفاهم نامه هر سه ماه گزارش عملکرد  به وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید ارائه می شود.

نبیان تاکید کرد: با اجرای این تفاهم نامه سازمان ملی زمین و مسکن در جهت اصلاحات اراضی و حاشیه‌های این زمین ها در سامانه یکپارچه تمامی اطلاعات را بارگذاری می کند و اقدامات لازم در رابطه با واگذاری را انجام می‌دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: از ابتدای اجرای این طرح تا امروز ۱۴۶ هزار قطعه زمین در اختیار بنیاد شهید و ایثارگران قرار گرفته و با اجرای این طرح اصلی ترین مشکل خانواده های ایثارگرانی که تهیه مسکن است رفع می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، ساخت وساز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.