سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای خون اهدای زندگی

داوطلبان و خیرین هریس در راستای اهداف بشردوستانه ۸۹ کیسه خون اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،از ساعات اولیه امروز ده‌ها نفر از مردم نوعدوست هریس با حضور در محل استقرار اکیپ سازمان انتقال خون استان در هلال احمر هریس آمادگی خود را برای اهدای خون اعلام داشتند.

مردم نیکوکار این شهرستان با اعلام مشارکت در این برنامه، هدف شان را از اهدای خون، اهدا حیات و زندگی به سایر همنوعان شان بیان کردند و از این کار، ابراز رضایت و خشنودی نمودند.

مجیدی رییس جمعیت هلال احمر هریس در حاشیه این برنامه گفت: مردم این شهرستان امروز ۸۹ کیسه خون برای نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی اهدا کردند.

مجیدی با اشاره به نیاز شهرستان برای راه اندازی پایگاه انتقال خون بر ضرورت تلاش همگانی برای تحقق این مهم تاکید کرد و افزود: پایگاه‌های انتقال خون از نیاز‌های ضروری در این شهرستان بوده و در راستای برطرف کردن این مشکلات امید است با تصویب شدن اجرای این طرح، هرچه سریع‌تر نسبت به احداث این مرکز اقدام شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان هریس با بیان اینکه مردم این شهرستان مشتاق در اجرای امور خیریه هستند، گفت: برای خونگیری مردم این شهرستان که متشکل از ۶ شهر و بیش از ۱۰۰ روستا است اکیپی از سازمان انتقال خون تبریز هر ۶ ماه یک بار به این شهرستان اعزام می‌شوند و فقط در حد ۵ ساعت اقدام به این کار می‌کنند که جوابگوی مردم اهدای کننده نیست و مردم به راحتی نمی‌توانند خون اهدا کنند و در هر بار خونگیری با ازدحام جمعیت مواجه می‌شویم.

مجیدی افزود: با وجود نیاز ضروری منطقه به این مرکز تاکنون اقدام مفیدی برای راه‌اندازی آن انجام نشده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.