سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای تسهیلات اشتغالزایی مددجویان به کارآفرینان استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از اعطای تسهیلات به کارآفرینان با جذب نیروی کار از مددجویان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه کارفرمایان و کارآفرینان می‌توانند با جذب نیروی کار از مددجویان تحت حمایت از تسهیلات بلند مدت کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند شوند، گفت: بازپرداخت این تسهیلات به مدت هفت سال خواهد بود که در قالب بسته‌های تشویقی به کارفرمایان اعطا می‌شود.

او با بیان اینکه کمیته امداد با ارائه بسته‌های تشویقی به دنبال اشتغال‌زایی و درآمد پایدار برای مددجویان تحت حمایت است، افزود: از آنجا که امسال به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده، کمیته امداد استان اردبیل درصدد است برای رونق تولید و کمک به کارفرمایان و کارآفرینان با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به تحقق این امر مهم کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه کارفرمایان به ازای به کارگیری هر یک از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد، اعلام کرد: این تسهیلات کاملا قرض‌الحسنه و بلند مدت پرداخت می‌شود تا علاوه بر اشتغال‌زایی محرومان جامعه، یاریگر کارفرمایان در افزایش کمی و کیفی محصولات باشد.

دشتی با اعلام اینکه مددجویان تحت حمایت قبل از به کارگماری از آموزش‌های لازم فنی و تخصصی بهره‌مند می‌شوند، گفت: براساس نیاز بازار کار، آموزش‌های لازم به مددجویان ارائه می‌شود تا بتوانند به بهترین نحو در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها مشغول به فعالیت شوند.

او با بیان اینکه جذب نیروی کار از مددجویان تحت حمایت توسط کارفرمایان و صاحبان مشاغل می‌تواند زمینه‌ساز فعالیت‌های گسترده‌تر شود، افزود: کمیته امداد استان اردبیل درصدد کمک به چرخه تولید است که از این طریق مسیر توانمندسازی و خوداتکایی اقشار آسیب‌پذیر جامعه نیز هموارتر خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه کارفرمایان و صاحبان مشاغل می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر کمیته امداد استان اردبیل در شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند، اعلام کرد: کارآفرینان می‌توانند با شماره تماس ۰۴۵۳۳۷۴۲۰۰۶ اداره اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل نیز ارتباط برقرار کرده و در جریان نحوه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه قرار گیرند.

دشتی با بیان اینکه کارفرمایان در صورت به کارگیری مددجویان تحت حمایت باید تا سه سال برابر قانون کار حقوق و بیمه آن‌ها را پرداخت کنند، افزود: کمیته امداد تلاش دارد با ارائه راهکار‌های مناسب شرایط اشتغال مددجویان تحت حمایت را فراهم کند که با همکاری‌های هرچه بیشتر کارفرمایان استان اردبیل می‌توانیم به توانمندسازی خانوار بی‌بضاعت جامعه کمک کنیم.

او با اعلام اینکه همچنان نیازمند یاری نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان اردبیل هستیم، بیان کرد: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.