سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمودی: خیلی از شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود/ هیچ وقت به سقوط فکر نکرده ایم

کاپیتان پیکان گفت: خیلی از شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود و بهتر بود لیگ را تعطیل می‌کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی حمودی، بازیکن تیم فوتبال پیکان در خصوص بازی پیش روی تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی با گل گهر برای ما حساس و ۶ امتیازی است. برای این بازی برنامه ریزی کردیم. تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز بازی با گل گهر را بگیریم، زیرا ۳ امتیاز این بازی ما را از جمع تیم‌های انتهای جدولی جدا می‌کند. کادرفنی ما در این هفته وقت و تمرکز زیادی روی بازی امشب گذاشتند و امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

حمودی در واکنش به شیوع ویروس کرونا در کشور و ابتلای چند بازیکن استقلال و فولاد به این ویروس گفت: درباره این موضوع خیلی صحبت کردیم. نمی‌دانم! شاید خیلی‌ها بخواهند بگویند بازی‌ها باید برگزار شود و بخواهند فقط کار خودشان را بکنند. این دوستان یا در جریان فوتبال نیستند یا اصلا فوتبال بازی نکرده اند. احتمالا آن‌ها فقط یک جا نشسته اند و سوار اتوبوس و هواپیما نمی‌شوند و در هتل‌ها اقامت نمی‌کنند.  

بازیکن پیکان در ادامه گفت: شیوه نامه های بهداشتی به هیچ وجه در پرواز رعایت نمی‌شود. در پروازی که به اصفهان رفتیم، هیچ یک از مسائل بهداشتی رعایت نشد و در این میان تنها ما ضرر می‌کنیم. ویسی صحبت خوبی کرد و گفت اگر یک مهاجم من که روی او حساب کردم کرونا بگیرد، باید چه کاری انجام دهم و چه کسی را جایگزین آقای گل لیگ برتر کنم؟ ما دوست نداریم هیچ کسی کرونا بگیرد، اما اگر یک کارمند بانک به این ویروس مبتلا شود، همکارش می‌تواند به او کمک کند و شرایط را تحمل کنند. اگر دروازه بان، مهاجم یا هر یک از بازیکنان اصلی یک تیم در هر پُستی کرونا بگیرد، می‌توان کسی را جایگزین کرد؟ تصمیماتی که گرفته شد، حرفه‌ای نبود.


بیشتر بخوانید:


او با اشاره به این که خیلی از تیم‌ها نمی‌توانند در سفرهایشان از ۲ اتوبوس استفاده کنند گفت: ما امروز با یک اتوبوس به کرمان می‌رویم. فکر نمی‌کنم شیوه نامه های بهداشتی خیلی در کشور‌های ما رعایت شود. طبق آماری که وزارت بهداشت اعلام  می‌کند، استان‌های قرمز ما رو به افزایش است. وقتی شما تست بدهید و جای دیگر بروید، ممکن است یک ساعت بعد کرونا بگیرید.

حمودی افزود:  ۲ تیم نتوانستد بازی هایشان را برگزار کنند. شاید هفته بعد این اتفاق برای یک تیم دیگر رخ دهد و نتواند بازی کند. به همین دلیل لیگ بی نظم می‌شود و اگر مسابقات را تعطیل می‌کردند، خیلی بهتر بود. با این حال دیگر بازی‌ها شروع شده و امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.  

کاپیتان پیکان در پاسخ به این سوال که پیکان در لیگ برتر می‌ماند گفت: ما هیچ وقت به سقوط فکر نکرده ایم.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.