سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

ارتقاء شایستگی‌ها، تنها راه رسیدن به کیفیت در مدارس

بطحایی گفت: تنها راه رسیدن به کیفیت در مدارس، ارتقاء شایستگی ها، توانمندی‌ها و انگیزه مدیران است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بطحایی، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد و رئیس سازمان سما در نشست با برخی از دبیران شورا‌های نظارت و هماهنگی سما واحد‌ها و مدیران مدارس سما که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: مدیر مدرسه باید به دنبال برنامه‌های ارتقاء کیفیت باشد، تا سرمایه‌های مادی و معنوی مصروف در این راه به بهره وری برسد، زیرا حلقه واصله و معبر عبور ما برای رسیدن به کیفیت، مدیران مدارس هستند.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد با اشاره به شرایط فعلی کشور و با تأکید بر ضرورت تلاش در بخش‌های غیردولتی، گفت: در شرایط فعلی توجه به کیفیت در مدارس غیردولتی، توجه بیشتری را می‌طلبد به همین دلیل ما باید با بروز رسانی کیفیت، جذب دانش آموز بیشتر و کسب رضایت بتوانیم همچون گذشته پر قدرت در مسیر پیشرفت و توسعه فعالیت کنیم.

او با اشاره به ضرورت آسیب شناسی عملکرد مدارس، تصریح کرد: اگر بخواهیم در شرایط فعلی و در فضای رقابتی موجود به کارمان ادامه دهیم، ناگزیر به آسیب شناسی و بررسی عملکرد مدارسمان در سطوح مختلف هستیم. با عبور از این چالش ها، می‌توانیم جایگاه مدارس سما را ارتقاء دهیم.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی و رئیس سازمان سما ارتباط با مدیران مدارس را مهم‌ترین استراتژی سازمان سما برشمرد و گفت: تنها راه رسیدن به کیفیت در مدارس، ارتقاء شایستگی ها، توانمندی‌ها و انگیزه مدیران مدارس است.


بیشتر بخوانید


بطحایی با تأکید بر توجه همگان نسبت به مسئولیت اداری، قانونی و شرعی خود، ادامه داد: انبوهی از فرصت‌ها و امکانات در دانشگاه آزاد و سما در اختیار ما قرار دارد که باید از آن‌ها در راستای خدمت رسانی به جامعه به نحو مطلوبی بهره ببریم.

او با اشاره به سابقه طولانی و قدمت سازمان سما، یادآوری کرد: با توجه به سابقه طولانی مجموعه سما، باید هم اکنون در شرایط مطلوبی از نظر جمعیت دانش آموزی باشیم، که در برخی از استان‌ها این مهم صورت نگرفته است، چرا که شناسایی معضلات و چالش‌های پیش رو و اقدام به موقع برای پیدا کردن راه حل‌های مناسب، گاهی مورد بی توجهی قرار گرفته است.

ضرورت کسب درآمد‌های غیر شهریه‌ای با توجه به ظرفیت‌های مجموعه ها، از مؤثرترین راهکار‌ها برای افزایش درآمد واحد‌ها از سوی رئیس سازمان سما عنوان شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدارس ، دانشگاه آزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.