سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۴۰ برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب، ۴۰ عنوان برنامه در نهاوند برگزار می‌شود.

علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان افزود: فضاسازی مناسب با موضوع در سطح ادارات، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت انجام خواهد شد.

مختاری بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های (نقاشی خطاطی و مقاله نویسی)، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، توزیع  بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در بین بانوان در سطح شهرستان از طرف واحد بسیج خواهران از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

او ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این هفته دوخت صلواتی چادر برای چادر اولی‌ها از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران است که  به منظور اشاعه فرهنگ استفاده و انتخاب حجاب برتر گامی مهمی خواهد بود.

فرمانده سپاه نهاوند در ادامه تهیه جهیزیه و تجلیل از افراد محجبه در سطح ادارات شهرستان، تجلیل از فعالان امر به معروف و نی از منکر و اجرای مسابقات سلاله نور را از دیگر از برنامه‌های مهم این هفته خواند و  یادآور شد: تمام تلاش مجموعه نیرو‌های انقلابی در این هفته آشنایی خانواده‌ها و خصوصا نسل جوان با شیوه‌ی زندگی ایرانی اسلامی است که امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه ماست.

این مسئول اضافه کرد: در هفته آینده نیز رزمایش مومنانه و توزیع بسته معیشتی در بین نیازمندان ادامه پیدا خواهد کرد.

مختاری بیان کرد: در طول هفته عفاف و حجاب عرضه چادر مشکی به شکل  آماده و با قیمت (۱۶۰هزارتومان) در طبقه بالای استان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) و در حوزه علمیه خواهران از سوی بسیج طلاب خواهران  انجام خواهد گرفت.

او اضافه کرد: به دلیل محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز ملی عفاف و حجاب، امسال راهپیمایان می‌توانند به شکل مجازی در راهپیمایی شرکت کنند، بدین شکل که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت حضور مجازی (hozoremajazi.com) به جمع راهپیمایان بپیوندند و حمایت خود را از حجاب و عفاف اعلام کنند.

انتهای پیام/س 

برچسب ها: عفاف و حجاب ، بسیجیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.