سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در ارتفاعات بوشهر

هواشناسی از احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در مناطق مرتفع استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در اغلب ساعات وزش ملایم باد، غبار محلی همراه با رطوبت و شرجی هوا و در ابتدای صبح نیز در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان است.

زهرا راستگو افزود: همچنین در این مدت در برخی ساعات بعدازظهر بر پوشش ابر در مناطقی از استان افزوده می‌شود و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی نیز در مناطق مرتفع استان دور از انتظار نخواهد بود.

او ادامه داد: آسمان استان تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و طی ساعاتی در برخی نقاط افزایش ابر و مه صبحگاهی است.

سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی هواشناسی بوشهر عنوان کرد: باد نیز در این مدت بیشتر با جهت جنوب غربی تا جنوب شرقی و سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و در بعدازظهر گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت می‌وزد و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در بعدازظهر گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

راستگو بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، برازجان با ۴۸ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان بوده و عسلویه با ۲۷ درجه کم‌ترین دما را در این مدت تجربه کرده‌است.

او گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۵۲ بامداد، جزر اول دریا ساعت ۰۶:۳۵، مد دوم دریا ساعت ۱۲:۳۰ و جزردوم دریا ساعت ۱۹:۵۴ است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.