سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح «مهر تحصیلی» در خراسان شمالی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام علی اکبر صفری معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: طرح مهر تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس و در جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان اجرا می‌شود که در قالب این طرح بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام  صفری، با اشاره به وجود دو موقوفه در استان با نیت کمک به تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت و تهیه لوازم و التحریر برای آنان، افزود: درآمد حاصل از دو موقوفه، یکی در شهرستان بجنورد و دیگری هم در روستای اوغاز کهنه شیروان برای تهیه لوازم التحریر دانش‌آموزان اختصاص می‌یابد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به فعالیت دو مرکز افق در جوار امامزاده سید عباس (ع) بجنورد و حمزه رضای شیروان، گفت: در این مراکز بسته‌هایی کمک آموزشی شامل لوازم التحریر و کیف به ارزش ۱۲۹ هزار تومان برای مقطع ابتدایی و ۱۴۴ هزار تومان برای مقطع متوسطه اول و دوم تهیه می‌شود.

حجت‌الاسلام صفری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده‌اند، اظهار کرد: مردم و خیرینی که می‌خواهند برای تامین بسته‌های آموزشی در قالب طرح مهر تحصیلی کمک کنند می‌توانند به مراکز افق در جوار امامزاده سید عباس (ع) و حمزه رضای شیروان مراجعه کرده و کمک‌های خود را اهدا کنند.

او افزود: امکان پرداخت غیرحضوری کمک‌ها نیز با واریز وجه به کارتی با نام امامزاده سید عباس (ع) با شماره وجود دارد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: تمام بسته‌های کمک آموزشی و لوازم‌التحریر تا قبل از بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان نیازمند اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ص
۰۲:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
باسلام من دارای دو فرزند محصل که سرپرست خانواده و همسرم به خاطر خیانت واعتیاد بنده وفرزندانم راترک کرده و مجبور به طلاق شدم و۸سال باکارگری زندگی کردیم ولی امسال بخاطر کرونا شرمنده پسرم که برای کنکور اینده شبانه روز تلاش میکند وبانمرات بالا قبول شده هستم .حتی توان خرید کتاب کمک اموزشی راندارم هر خییریه یاکمیته سرزدم هیچ کدام کمک نکردند این چه مملکتی من مادر عاجز حالا چکار باید کنم .زن بی سرپرست از همه ملت محتاج تر است اما همه بما ها به عنوان زن زحمت کش نگاه نکرده وکسی به حرفهایمان اعتنا نمی کنند .حتی نمی توانیم بمیریم چون فرزندانمان کسی جز من مادر راندارند لطفا صدای من راگوش مسئولین برسانید