سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۷ برابری واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از رشد ۱۷ برابری واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سه ماهه امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : در سه ماهه امسال ۱۱۲ قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کرمانشاه داشتیم که وسعت اراضی واگذار شده به متقاضیان نیز حدود ۴۴.۳ هکتار بوده است.

او گفت : در مدت مشابه پارسال و البته با احتساب قرارداد‌هایی که فسخ شد، ۱۲ قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به وسعت حدود ۲.۵ هکتار داشتیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه افزود: در تعداد قرارداد‌های منعقد شده نسبت به سه ماهه پارسال رشد ۸۰۰ درصدی و در وسعت اراضی واگذار شده نیز رشد حدود ۱۷ برابری را داشتیم.

کردستانی بیشترین واگذاری زمین صورت گرفته در این مدت را مربوط به شهرک صنعتی زاگرس با ۶۵ قرارداد واگذاری با وسعت ۲۸.۹ هکتار دانست.

او درباره دلایل رشد قابل توجه واگذاری زمین به متقاضیان و سرمایه‌گذاران در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان ادامه داد: بهبود فضای کسب و کار و حمایت از سرمایه‌گذاران یکی از مهمترین این دلایل بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، واگذاری زمین در فروردین و اردیبهشت امسال بر اساس تعرفه سال ۱۳۹۸ صورت گرفت و، چون رشد قیمت نداشتیم سرمایه‌گذاران نیز استقبال کردند.

 این مسئول گفت: در حال حاضر ۱۵۷۰ قرارداد واگذاری زمین به وسعت۷۴۲ هکتار در ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان کرمانشاه منعقد شده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.