سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست کرونا به دست پیرمرد ۱۰۹ ساله کرمانشاهی

متخصص عفونی بیمارستان گلستان کرمانشاه با اعلام اینکه پیرمرد ۱۰۹ ساله کرمانشاهی کرونا را شکست داد، گفت : این بیمار با تست پی سی آر مثبت و علایم تب و سرفه و تنگی نفس و اشباع اکسیژن خون شریانی یک هفته پیش در بخش کرونا این بیمارستان بستری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمدحسین زمانیان متخصص عفونی بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت : در سی تی اسکن ریه پیرمرد ۱۰۹ ساله کرمانشاهی درگیری به نفع کووید ۱۹ مشاهده شد و خوشبختانه باتلاش کادر درمان روز جمعه ۲۰ تیر ماه با حال عمومی خوب مرخص شد.

او با اشاره به اینکه تعداد بیماران مبتلا به کرونا هم سرپایی و هم بستری بیشتر شده است، گفت : تعداد بیماران بدحال هم خیلی زیاد شده و ویروس حتی در افراد جوان هم خطرناک تر شده است.

 این متخصص عفونی،افزود: ویروس کویید ۱۹ حتی در کودکان هم بیشتر و شدیدتر شده و میزان مرگ و میر نیز افزایش یافته است.

زمانیان با تاکید بر اینکه مردم نباید بی خیال شوند و بیماری رو دست کم بگیرند از مردم خواست که در آیین ها، مهمانی ها و تشییع جنازه و ختم شرکت نکنند.

او از مردم خواست تا حد امکان از خانه خارج نشوند و ادامه داد: کرونا به همه ما نزدیک است و پیر و جوان و کودک همه در معرض خطر هستند ولی افراد مسن و بیماری زمینه ای بیشتر در معرض خطر هستند

زمانیان گفت: باید مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما از ماسک استفاده نمایند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.