وضعیت بازار خودرو روزبه روز آشفتهتر شده و مردم از این موضوع کلافه شده اند.
به گزارش گروه فیلم و صوتباشگاه خبرنگاران جوان، قیمتها، کیفیتها و نوع عرضه خودرو در کشورمان مردم را به این فکر انداخته است که آیا واقعا نهادی برای کنترل بازار خودرو وجود دارد یا خیر؟
اگر نهاد های نظارتی نطارت صحیح داشتند وضعیت به اینجا نمی رسید
مهدی
۱۰:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۹۹
اگه درگیرکاغذهای رومیزشان نباشندو ازاتاقشون بیان بیرون ببینن چه خبره وهمه چی کاغذونامه نیست شایدکاری بتونن بکنند.
حسین رضا مقدم
۲۲:۴۶ ۱۸ تير ۱۳۹۹
متاسفانه بازرسی ها مقطعی، چارچوبها مبهم بوده و عوامل نهادهای نظارتی در برخی از ارگانها تخصص و تجربه کافی در امور تخصصی ندارند و برخی کارکنان فاقد عزت نفس و بی هویت سازمان جهت حفظ نظر مثبت مدیران بی لیاقت سازمان، آنها را دور میزنند....
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۸ تير ۱۳۹۹
قانون جنگل
peyman
۲۱:۱۹ ۱۸ تير ۱۳۹۹
سايپا پيش فروش كرده بدون سود مشاركت! يعني بطور مثال براي كوييك ار ٤٠ تومن بايد يكسال بخوابه بعدش تكميل وجه بشه بازهم معلوم نيست بعدش چند ماه طول بكشه خودرو داده بشه !
بعد با اين اوضاع تورم كشور كه در هر زمينه ي سرمايه گذاري پول با سود ساليانه ٣٠ تا ٥٠ درصد افزايش ميابد بنظر شما منطقيه بعد ١.٥ تحويل خودرو فقط ١٠٪ با افزايش فروخته شه؟؟؟ يعني براي كوييك ار ٨٨ ميليون پرداخت بشه پول يكسال راكد باشد بعد مثلا ١٠ ميليون بالاتر فروخته شه!!!!؟؟؟ واقعا اين منطقيه؟؟
اسحاق
۲۰:۵۸ ۱۸ تير ۱۳۹۹
دست نهادهای نظارتی ودلال دریک کاسه میباشد.وای ز روزی که بگندن نمک.
بعد با اين اوضاع تورم كشور كه در هر زمينه ي سرمايه گذاري پول با سود ساليانه ٣٠ تا ٥٠ درصد افزايش ميابد بنظر شما منطقيه بعد ١.٥ تحويل خودرو فقط ١٠٪ با افزايش فروخته شه؟؟؟ يعني براي كوييك ار ٨٨ ميليون پرداخت بشه پول يكسال راكد باشد بعد مثلا ١٠ ميليون بالاتر فروخته شه!!!!؟؟؟ واقعا اين منطقيه؟؟