سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا صورت می گیرد؛

سفر رییس سازمان امور مالیاتی کشور به کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس سازمان امور مالیاتی کشور، فردا برای بررسی مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی به کرمان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  محمد رضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو پیگیری‌های فعالان اقتصادی برای حل مسائل و مشکلات مالیاتی و نشست با آن ها از پارسا، رییس سازمان امور مالیاتی کشور دعوت به عمل آمده تا در روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه، موضوعات و موارد فعالان اقتصادی در کرمان را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد. 

او درباره برنامه های سفر رییس سازمان امور مالیاتی کشور به کرمان، افزود: نشست با مدیران و کارکنان پرسنل سازمان مالیاتی و تجلیل از زحمات و مدیران استان کرمان، نخستین برنامه او است.

پور ابراهیمی تصریح کرد: پارسا، عصر فردا در نشست مشترک با رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، فعالان بخش خصوصی، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف شرکت و مشکلات و مسائل مالیاتی را بررسی خواهد کرد. 

 او بیان داشت: جمع بندی مباحث در حوزه تصمیم گیری برای مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی استان کرمان در تهران از طریق کمیسیون اقتصادی مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: برگزاری این نشست‌ها به حل مشکلات و گره گشایی موضوعات در دو حوزه توافق بر پاره‌ای از قوانین و مقرارت مالیاتی و اعمال نظارت‌ها برای بهبود عملکرد سازمان مالیاتی در خصوص شفافیت اطلاعات کمک می‌کند.

او گفت: تجلیل از فعالان اقتصادی خوش حساب مالیاتی و مودیانی که بهترین عملکرد را در حوزه مالیاتی داشتند از دیگر برنامه‌های سفر رییس سازمان امور مالیاتی کشور به استان کرمان است.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.