سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز تولید مستند تصویری ایران ۱۴۰۴

حوزه هنری استان البرز با همکاری دبیرخانه فرهنگی هنری ایران آینده تولید مستند تصویری «ایران ۱۴۰۴» را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اسماعیل آجرلو، رئیس حوزه هنری البرز و مسئول دبیرخانه فرهنگی هنری ایران آینده گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت موضوع ایران آینده و چشم انداز ایران اسلامی، حوزه هنری استان البرز با همکاری دبیرخانه فرهنگی و هنری ایران آینده اقدام به تولید مستند تصویری ایران ۱۴۰۴ کرده است.

او افزود: این مستند تصویری مجموعه‌ای از مصاحبه‌های اساتید و اندیشمندان و مسئولان مرتبط با موضوع سند چشم انداز است که مراحل ضبط خود را از ابتدای تیر ماه سال جاری آغاز کرده است.

آجرلو افزود: تصویر جامعه مطلوب ایران در سال ۱۴۰۴، نشانه‌ها و شاخص‌های پیشرفت در جامعه‌ِ ایرانی، امید و تلاش برای ایران پیشرفته و متعالی، نقش جوانان در تحقق ایران آینده مطلوب، آسیب‌شناسی وضعیت موجود با نگاه مثبت به آینده و شاخص‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هنری ایران آینده، موضوعات گفتگوی این مستند تصویری است.

مسئول دبیرخانه فرهنگی هنری ایران ۱۴۰۴ افزود: تولید مستند تصویری، برگزاری مسابقه داستان نویسی، جمع‌آوری آثار ادبی شاخص و تولید محتوای هنری و رسانه‌ای از مجموعه فعالیت‌های این دبیرخانه است که در سطح ملی در حال تولید و آماده‌سازی است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.