سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۹۰ کیلو تریاک، پشت پرده بارنامه کامیون حامل ماهی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۲۹۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی عسکری،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر خرید و فروش مواد مخدر مشخص شد، فردی به همراه همدستش مقدار قابل توجهی تریاک را از مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده و به وسیله یک دستگاه کامیون فوتون در پوشش بار ماهی در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی از جمله استان البرز هستند.

او افزود: بلافاصله برای پیشگیری از تقسیم شدن مواد مخدر در استان‌های مسیر موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با هدایت لحظه به لحظه ماموران پلیس مبارز بامواد مخدر استان البرز به محور چابهار-جاسک اعزام شدند و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری در نهایت کامیون متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و ۲ نفر سرنشین آن را دستگیر کردند.

سرهنگ عسکری گفت: در بازرسی از کامیون متهمان ۲۹۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در بین ماهی‌ها جاساز شده بود کشف و به همراه متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی شهروندان است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.