سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حمل و نقل ماهشهر

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری بندر ماهشهر گفت: نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان درون‌شهری تشدید می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهشاد بهبهانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر ماهشهر گفت: در پی گسترده بیماری کرونا ویروس و اعلام وضعیت قرمز در شهر‌های استان، نظارت بر نحوه‌ی اجرای دستور العمل‌های بهداشتی در تاکسی‌های درون شهری ماهشهر تشدید شد.  

او افزود: با عنایت به تاکید ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی و تاکسی ها، عوامل گشتی و نظارتی این سازمان به همراه عوامل انتظامی که به  نفرات گشتی سازمان اضافه شده اند، به طور جدی و بیش از پیش بر رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد پیشگیری نظارت می‌کنند.

بهبهانی بیان داشت: رانندگان تاکسی تا زمان بهبود شرایط و بازگشت به وضعیت قبل، از هرگونه سهل انگاری در این خصوص خودداری نمایند و همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به منظور استفاده حمل و نقل عمومی هم برای مسافر وهم برای راننده الزامی است و از رانندگان تاکسی می‌خواهیم از سوارکردن بیش از ۳ نفر خوداری نمایند.

 رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر ماهشهر تصریح کرد: همچنین همشهریان گرامی می‌توانند در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی ستاد کرونا از طرف رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری با شماره‌های ۰۶۱۵۲۳۵۰۰۲۵ و ۰۶۱۵۲۳۲۲۲۱۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/م
   

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.