سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا باز هم آرایشگاه‌های تبریز را به تعطیلی کشاند

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تعطیلی برخی مشاغل سطح سه و چهار به ویژه آرایشگاه‌های تبریز و ورزشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سیمین خیاط زاده رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: از زمان اعلام وضعیت قرمز در برخی از شهر‌های استان به خصوص تبریز، تصمیم به تعطیلی مشاغل سطح سه و چهار مانند استخر‌ها و آموزشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها گرفته شد.

او تاکید کرد: مردم برای به خطر نیفتادن اقتصاد خانواه و استان با ما همراه باشند و استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی مرتب دست و بهداشت فردی را رعایت کنند تا از وضعیت کنونی در استان بیرون بیاییم.

او با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر اماکن و اصناف، گفت: در ستاد مبارزه با کرونا در استانداری تصمیم گرفته شد تا طی بررسی‌های مشترک همکاران بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای که نماینده نیروی انتظامی و سازمان صمت نیز گاهی اوقات حضور دارند، با کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد شده و اماکن و اصناف متخلف نیز پلمب شده و از ادامه فعالیت باز بمانند.

خیاط زاده در بخش پایانی سخنانش تاکید کرد: همچنان تاکید داریم تا کسبه و اصناف و اماکن، نکات ساده را رعایت کرده و از یک چهارم ظرفیت شان استفاده کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.