سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ تالار پذیرایی در استان زنجان پلمب شدند

فرماندار زنجان با هشدار به مراکز پذیرایی متخلف از پلمب ۱۵ تالار و مرکز پذیرایی به دلیل تخلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ عسگری فرماندار زنجان با هشدار به مراکز پذیرایی متخلف از پلمب ۱۵ تالار و مرکز پذیرایی به دلیل تخلف خبر داد.

عسگری در جلسه پیشگیری از کرونای استان زنجان با اشاره به انجام ۵ هزار و ۳۴۶ مورد بازرسی از اماکن مختلف استان گفت: در دفاتر پیشخوان با کمتر از ۴۰ درصد کمترین میزان رعایت فاصله اجتماعی و نانوایی هم با بیش از ۸۴ درصد بیشترین دستور العمل‌های رعایت فاصله گذاری اجتماعی رعایت کردند.

او افزود: تاکنون ۴۴ واحد از اماکن عمومی مانند دفاتر پیشخوان که دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند در سطح شهر پلمب شده اند و تعدادی از واحد‌ها هم تذکر و اخطار دریافت کرده اند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه از دیروز طبق دستور استاندار به دلیل افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان برخی مراکز در ۴ شهر قرمز استان به مدت یک هفته تعطیل شدند. اظهار کرد: شهرهای زنجان، ابهر، ماهنشان و خرمدره در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

او ادامه داد: مراکز تفریحی آبی، شهر‌های بازی، اماکن ورزشی، موز‌ها، مساجد، تالار‌ها و آرایشگاه‌های زنانه در این چهار شهر تا یک هفته تعطیل خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.