سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف پست همدان توسعه بازار محصولات بومی و محلی است

پست استان همدان در ارزیابی عملکرد سال گذشته موفق به کسب رتبه پنجم شده و سعی جدی بر حفظ و ارتقای این جایگاه دارد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امیدی، مدیر کل پست همدان در ارتباط با کسب رتبه پنجم این استان در ارزیابی عملکرد سالانه گفت: با توجه به اینکه نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین سرمایه هر سازمان به شمار می‌آید، این اداره به کارگیری نیروی انسانی با انگیزه، خلاق، متعهد، متخصص و مسئولیت پذیر در پست‌های کلیدی را در دستور کار قرار داده که خوشبختانه این تغییر، تاثیر به سزایی در کسب موفقیت استان داشته است.

امیدی افزود: ارزیابی و پایش مستمر واحد‌های پستی استان و ایجاد فضای رقابتی در کنار توجه ویژه به مدیریت هزینه‌ها با ساز و کار صرفه جویی در منابع، ضمن توجه به رویکرد ساماندهی و مدیریت بهینه امکانات و منابع در اختیار، از جمله دیگر عوامل حرکت رو به رشد پست استان است.

وی در خصوص اقدامات موثر پست همدان در راستای ایجاد سکوی تجارت الکترونیک، اظهار داشت: این استان با شناسایی کسب و کار‌های اینترنتی و در سایه تعامل و شناساندن قابلیت‌های شبکه ملی پست به آنها، به دنبال ایفای نقش موثر در تامین نیاز‌های آنان و تسریع گسترش این نوع کسب و کار‌های نو پاست و به زودی تفاهم نامه‌ای با شتاب دهنده‌های استارتآپی نیز منعقد می‌شود.

او به رشد ترافیک مرسولات صادره در دوران شیوع کرونا و افزایش سطح همکاری پست با فروشگاه‌های اینترنتی اشاره کرد و گفت: طی ماه‌های اخیر، تعداد فروشگاه‌های استان ۵۸ درصد و ترافیک صادره ۸۵ صد رشد داشته است.

حفظ و ارتقا جایگاه پست همدان، با به کارگیری ایده‌های جدید

مدیر کل پست همدان در خصوص ظرفیت‌های موجود استان که می‌تواند منجر به توسعه کسب و کار پست شود، اظهار داشت: مهم‌ترین پتانسیل و ظرفیت این استان، بازار گسترده محصولاتی مانند سفال لالجین (شهر جهانی لالجین)، گردوی تویسرکان، انگور و کشمش ملایر (به عنوان پنجاه و سومین میراث مهم کشاورزی جهان) و پوشاک خانگی است که مصمم به جذب آن هستیم.

امیدی با تاکید بر اینکه حفظ و ارتقا جایگاه پست استان در ارزیابی عملکرد سالانه یکی از مهمترین اهداف امسال است، تصریح کرد: ایجاد وحدت، همدلی و هم فکری بیشتر با همکاران، شناخت مزیت‌های منطقه‌ای و بهره گیری از آنها، تعیین استراتژی‌های مناسب برای جذب بازار‌های پستی و هم چنین ارتقای کیفیت خدمات، جذب بازار‌ها و ترافیک‌های پستی متناسب با جغرافیای استان، توجه ویژه به سرویس‌های نوین با بهره گیری از ظرفیت شتاب دهنده‌ها و توسعه تجارت الکترونیک و تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که برای تحقق این هدف دنبال می‌شود.

وی نهادینه کردن تفکر شرکتی در تمامی سطوح شرکت، اصلاح زیر ساخت‌های اصلی شبکه متناسب با نیاز روز مشتریان، توجه ویژه به سرویس تجارت الکترونیک و عرضه خدمات نوین پستی، استفاده بهینه از بخش خصوصی در راستای افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌ها و اصلاح خطوط پستی با هدف افزایش کیفیت مدت سیر مرسولات را به عنوان پیشنهاداتی که می‌تواند شرکت ملی پست را در مسیر تحقق اهداف تعیین شده بهتر هدایت کند، مطرح کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.