سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور احکام افزایش حقوق کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

احکام کارگزینی افزایش حقوق سال۹۹ کارکنان قراردادی مشاغل کارگری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،مهرداد شریفی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: طبق بخشنامه‌های وزارت بهداشت، دو حکم کارگزینی با مبنای محاسبه متفاوت، برای فصل بهار با عنوان تمدید قرارداد و برای فصل تابستان با عنوان کاهش پایه سنوات در خصوص همه کارکنان قراردادی مشاغل کارگری دانشگاه صادر شد.

او، در خصوص اجزای افزایش یافته احکام کارگزینی بیان کرد: بن خواربار از رقم ۱۹۰ هزار تومان در پارسال به ۴۰۰ هزار تومان در امسال افزایش یافت.

شریفی تصریح کرد: حق اولاد به ازای هر فرزند در پارسال ۱۵۱ هزار تومان بود که امسال در فصل بهار به ۱۸۳ هزار تومان و از فصل تابستان به ۱۹۱ هزار تومان افزایش یافت.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: مبلغ پایه سنوات نیز نسبت به پارسال افزایش یافته که رقم نهایی آن در فصل بهار ۱۸۰ هزار تومان و از فصل تابستان ۱۰۰ هزار تومان است.

او، افزود: با صدور احکام کارگزینی جدید، مطالبات مربوط به افزایش حقوق سه ماه نخست امسال کارکنان قراردادی مشاغل کارگری دانشگاه، همزمان با حقوق  تیرماه امسال پرداخت می‌شود.

شریفی اضافه کرد: هرگونه افزایش احتمالی کمک هزینه مسکن نیز پس از تصویب و ابلاغ از سوی مراجع قانونی، در احکام کارگزینی کارکنان لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.