سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی مپنا برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل گروه مپنا از سرمایه گذاری و توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباس علی آبادی، مدیرعامل گروه مپنا در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: آی.سی.تی، خدمات پزشکی و ارتباطات از جمله حوزه هایی است  که در منطقه  ویژه اقتصادی پیام می توان سرمایه گذاری کرد.

مدیرعامل گروه مپنا افزود: صنعت هوایی از جمله تعمیر و ساخت موتور هواپیماهای مسافری با هدف پشتیبانی از پروازها، خودروهای برقی و باطری های پیشرفته فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در این منطقه است.

علی آبادی ماهواره های ملکی را از دیگر برنامه ها برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام معرفی کرد و گفت: با هدف تکمیل و توسعه زیر ساخت ها و ایجاد تدارکات لازم در این منطقه، مپنا آمادگی انجام همکاری در این زمینه را نیز دارد.

او افزود:هم اکنون  احداث نیروگاه در عراق و دیگر کشورها در دست اقدام است و در داخل کشور نیز رویکرد جدی مپنا در دوره اخیر در زمینه سلامت، آی.سی.تی و خودروهای برقی است، که این زمینه ها فصل مشترکی برای همکاری های بین فردگاه بین المللی پیام و گروه صنعتی مپنا است.

گروه صنعتی مپنا در زمینه های مختلفی از جمله برق، نفت، گاز، حمل و نقل جاده ای، و ریلی، آی.سی.تی و پزشکی فعالیت می کند.

منبع : خبرگزاری صدا وسیما 

انتهای پیام / ر.ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.