سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار خرمشهر استعفا داد

داوود دارابی شهردار خرمشهر صبح امروز استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی خرمشهر کرد.

فاخر ربیعی عضو شورای خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: داوود دارابی شهردار خرمشهر صبح امروز استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر خرمشهر کرد.

او افزود: در متن نامه استعفای دارابی ، وی عدم همکاری تعدادی از اعضای شورا در پیشبرد پروژه های عمرانی را دلیل اصلی این استعفا عنوان کرد.

موسی مطوری جزیره، رئیس شورای شهر خرمشهر نیز گفت: بنده این ادعای عدم همراهی شورای شهر را به شدت رد می‌کنم و به اعتقاد بنده این از سوی دارابی یک فرافکنی به حساب می‌آید و برای ما قابل قبول نیست.

او افزود: عصر امروز نشستی غیر علنی میان اعضا ‌شورای شهر برگزار می‌شود، در این نشست استعفای دارابی مورد بررسی قرار می‌گیرد و همچنین در رابطه با چگونگی انتخاب شهردار جدید و زمان آن تصمیم‌گیری‌ می‌شود.

رئیس شورای شهر خرمشهرگفت :فعلا پروسه انتخاب سرپرست را مدنظر داریم، از بین کارکنان فعلی شهرداری تا زمان انتخاب شهردار، یک نفر به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد.

مطوری جزیره ادامه داد:  به مردم اطمینان می‌دهیم که در انتخاب شهردار آینده نهایت دقت را خواهیم کرد و فردی را انتخاب می‌کنیم که توانمند و لایق باشد.

داوود دارابی در یازدهم دی ماه ۹۸ با حکم دیوان عدالت اداری و ابلاغ حکم از سوی دادستانی خرمشهر مجددا به سمت شهردار خرمشهر منصوب شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.