سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکه تازی کرونا در جهرم/فوت ۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه وضعیت این شهرستان قرمز‌تر از روز‌های قبل است، گفت: شاهد روند صعودی در آمار ابتلا به کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جمع خبرنگاران، گفت: وضعیت شهرستان جهرم قرمز‌تر از روز‌های قبل است و تعداد مبتلایان به بالای ۱۵۰۰ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه تا امروز دوشنبه ۱۶ تیر ماه، تعداد جانباختگان در جهرم بر اثر کرونا ویروس ۱۵ نفر است، افزود: در شبانه روز گذشته ۴ بیمار مبتلا به کرونا در جهرم جان خود را از دست دادند، حال ۵ بیمار دیگر نیز وخیم است.

رحمانیان تعداد کل بیماران بستری مشکوک و مثبت در بخش‌های کرونای بیمارستان پیمانیه را ۸۱ نفر اعلام و افزود: ۹۰۵ نفر بصورت کامل بهبود یافته و از قرنطینه خارج شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر اینکه حال شهرستان خوب نیست، ادامه داد: تنها راه مقابله با همه گیری شدید بیماری و نرفتن به سمت وضعیت قرمز، توجه بیشتر مردم به رعایت اصول بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم یادآور شد: اگر وضعیت به این صورت پیش برود تمام تلاش‌ها، برنامه ریزی‌ها و زحمات کادر بهداشت و درمان و دیگر ارگان‌ها بدون کمک و همراهی مردم راه به جایی نخواهد برد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.