سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خداحافظی از تیم ملی پس از استعمال مواد مخدر

کاپیتان تیم ملی هاکی مردان فرانسه به طرز عجیبی از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، "هوگو ژنستت" کاپیتان تیم ملی هاکی فرانسه پس از این که در آزمایش خونش ماده مخدر کوکائین پیدا شد، ترجیح داد از بازی‌های ملی خداحافظی کند و به این ترتیب شانس حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از دست داد.

این بازیکن ۲۸ ساله که ۱۲۷ بازی ملی برای فرانسه انجام داده برای تیم داخل سالن "آمیکال" اندرلخت بلژیک بازی می‌کرد که روز ۹ فوریه ماده ممنوعه در آزمایش خونش پیدا شد.

ماده مخدر کوکائین در نمونه دوم آزمایش این هافبک تیم ملی فرانسه پیدا شد و در حال حاضر او با چهار سال محرومیت بالقوه مواجه است.

اگر حداکثر مجازات برای این بازیکن در نظر گرفته شود، او فقط ۵ ماه قبل از شروع بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌تواند به میدان مسابقات باز گردد.

" ژنستت " که در حال حاضر برای تیم "واترلو داکس" بلژیک بازی می‌کند، از روز ۲۶ ژوئن موقتا از حضور در مسابقات محروم شده و در انتظار محاکمه در اواخر ماه جولای است.

این بازیکن فرانسوی با تیم ملی کشورش سال ۲۰۱۳ مدال نقره جوانان جهان را در هند به دست آورد. او همچنین به همراه تیم ملی بزرگسالان فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ بازی کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت که این بهترین نتیجه فرانسه در طول ۲۸ سال گذشته بوده است.

"ژنستت"پیش از بازنشستگی، دومین بازیکن با سابقه تیم ملی هاکی فرانسه بود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.