سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدیان: فکر نمی‌کنم روی نظر مرکز مورد اعتماد وزارت بهداشت در خصوص تست کرونا به توان ایراد گرفت

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تست کرونای بازیکنان استقلال در مرکز مورد تایید وزارت بهداشت گرفته شده و نمی‌توان از آن ایرادی گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی عبدیان درباره جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: در این جلسه اعضای جدید هیئت مدیره معارفه و درباره مشکلات تیم بحث و گفت‌گو کردیم.

او درباره کرونایی شدن برخی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال گفت: این موضوع را باید مدیرعامل باشگاه توضیح دهد. وقتی ملاک‌مان وزارت بهداشت است باید نظر مرکز مورد تایید این وزارتخانه را بپذیریم و فکر نمی‌کنم مکان دیگری بتواند نظر مرکز مورد تایید وزارت بهداشت را قبول نداشته باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره  ارجاع پرونده دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیان کرد: این موضوع در حیطه وظایف هیئت مدیره نیست و خود احمد سعادتمند آن را پیگیری می‌کند.


بیشتر بخوانید


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد مشکلات مالی آبی پوشان گفت: اصل مشکلات باشگاه مالی است و جدا از بحث کرونا تا امروز مهم‌ترین مشکل ما مالی بوده و در آینده هم بزرگترین معضل استقلال همین مباحث اقتصادی و مالی خواهد بود. امیدواریم با راهکار‌هایی که اکنون داریم و در آینده هم پیدا می‌کنیم بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

او درباره آخرین وضعیت سفر استقلالی‌ها به ایتالیا برای برگزاری جلسه با آندره‌ آ استراماچونی سرمربی سابق این تیم گفت: تاکنون بحثی قطعی نشده و هر زمان سفر ما قطعی شود آن را اعلام می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره ورود AFC به بحث کرونایی شدن بازیکنان استقلال توضیح داد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و باید خود مدیرعامل درباره آن صبحت کند.

او ادامه داد باید درآمدزایی و تمام هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنیم. استقلال چنین پتانسیلی دارد هرچند رفع مشکلات مالی به زودی اتفاق نمی‌افتد و قرار نیست ظرف ۱۰ روز یا یک ماه تمام مشکلات رفع شود، اما در آینده خاطرجمع باشید که چنین اتفاقی می‌افتد.

عبدیان درباره کارگزار جدید باشگاه استقلال گفت: صحبت‌هایی برای اختلاف با کارگزار قبلی استقلال انجام شده و اگر خدا بخواهد با کارگزار جدید که شرکت توانمندی است همکاری می‌کنیم.

او در پایان بیان کرد: مسائل فنی در حیطه اختیارات من نیست. اما درباره بحث‌های دیگر طبیعی است وقتی آزمایشگاهی مورد قبول وزارت بهداشت است نباید چنین صحبت‌هایی درباره کرونایی بودن بازیکنان استقلال مطرح شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۶ تير ۱۳۹۹
بستگی داره چه تیمی باشه، اگه استقلال باشه خود ویروس کرونا هم بیاد شهادت بده فدراسیون قبول نمیکنه اما اگه سوگولی لیگ باشه..