سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شدت نظارت بهداشتی بر بازار

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت : با قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز از این پس نظارت بهداشتی بر بازار و الزام استفاده از ماسک برای بازاریان شدت بیشتری میگیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن دارابی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با بیان اینکه نظارت‌ها بر اصناف در راستای استفاده از ماسک، شدت بیشتری گرفته است گفت : دو گروه نظارتی در سطح شهر در راستای مصوبه اجباری شدن استفاده از ماسک، با بازرسی از واحد‌های صنفی این امر را پیگیری میکنند.

او با بیان اینکه اصناف نباید با مشتریانی که ماسک ندارند داد و ستد داشته باشند، گفت : باید خود مردم رعایت کنند، استفاده نکردن از ماسک به نوعی تجاوز به حقوق دیگران است، بنابراین کل جامعه باید بحث سلامت را در اولویت قرار دهند.

او از تشکیل پرونده تخلف و معرفی به تعزیرات حکومتی در راستای رعایت نکردن واحد‌های صنفی در استفاده از ماسک خبر داد و افزود: اتاق اصناف هم به طور قطع، واحد صنفی که رعایت نکند را پلمب خواهد کرد.

او گفت: طی سال گذشته ۱۹۳ واحد راکد با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان به چرخه تولید بازگشته است، اظهار داشت: احیای این واحد‌ها زمینه اشتغال یک‌هزار و ۱۸۰ نفر را فراهم کرده است.

او ادامه داد: امسال در راستای جهش تولید ۱۴۴ پروژه در حوزه صنعت و معدن با حدود ۶ هزار میلیارد تومان در دستور کار داریم که ۵۵ پروژه اصلی آن در حوزه تامین سرمایه در گردش است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه دادن و فروش کالا در بازار را به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم تولیدکنندگان دانست و گفت: قیمت تمام شده باید با امکاناتی که دولتمردان به تولید کنندگان می‌دهند، پایین باشد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.