سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاز نخست موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود

فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری امسال بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، منوچهر ذوالفقاری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: با تمهیدات اندیشیده شده فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او اظهار داشت: بخش اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شامل گنجینه دفاع مقدس، دروازه قرآن، محور عروج، محور آب، محل نمایش ادوات نظامی و دیدار‌های نمایشی مورد استفاده در جنگ‌های کوهستانی، میدان موانع، خط الرأس و سنگر‌های دیده بانی، پل اروند، پل ورودی، المان‌های نصب تصاویر شهدا و یادمان‌های سرداران و فرماندهان شهید است.

ذوالفقاری همچنین از رونمایی ۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: یک عنوان کتاب کودک با نام بابا آمبولانس به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر گردید.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس چهارمحال و بختیاری از تبدیل هشت عنوان کتاب رونمایی شده دفاع مقدس استان در سال جاری به صورت صوتی خبر داد و تاکید کرد: با توجه به افزایش مخاطبان به ویژه جوانان، بخش عمده‌ای از آثار تولیدی ارزش‌های دفاع مقدس به صورت صوتی و مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.