سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی ناجا:

تقویت مرز‌ها نقش موثری در برقراری امنیت شهروندان دارد

سردار گودرزی گفت: تقویت مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت مطلوب شهروندان و مرزنشینان بسیار موثر است و برای ساخت جاده‌های مرزی، خاکریز‌ها و کانال‌ها نیازمند اعتبار ویژه هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان در زاهدان با تشریح آخرین وضعیت مرز‌های کشور، اظهارداشت: اقدامات مطلوبی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مرز‌های جمهوری اسلامی ایران رخ داده که برای تقویت و تجهیز بیشتر سرحدات کشور نیاز به اعتبارات ویژه‌ای است.

او بر ساخت شهرک‌های مسکونی سازمانی تاکید کرد و افزود: با توجه به حضور شبانه‌روزی مرزداران در برقراری امنیت در مرز‌های کشور، میتوان با ایجاد خانه‌های سازمانی، رفاه و آسایش را به مرزداران و خانواده‌های آنان هدیه کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اجرای طرح‌های خوشایندسازی در یگان‌های مرزی، خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی توجه به یگان‌های مرزی سیستان و بلوچستان است.

او  ادامه داد: نیرو‌های مرزبانی سیستان و بلوچستان از انگیزه بسیار بالا و با روحیه خدمتی مضاعف از سرحدات کشورمان حفاظت و پاسداری می‌کنند

استاندار سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به شرایط سخت خدمتی مرزبانان و پلیس در این اظهارداشت: ۱۹ درصد از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران متعلق به این استان بوده و مرزداران ما در شرایط آب و هوایی سخت از سرحدات کشورمان پاسداری و حراست می‌کنند.

احمدعلی موهبتی تصریح کرد: ما معتقدیم مرزبانی در خط مقدم جبهه قرار دارد و حفاظت از مرز‌های ایران اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او با اشاره به گستردگی مرز‌های سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانی کار تخصصی بوده و برای امنیت بیشتر سرحدات کشور نیاز است مرزبانی تجهیز و تقویت شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر شعار سال «جهش تولید» و برخورد با سیستم‌های سازمان یافته، مبارزه با قاچاق را از اولویت‌های این استان دانست و تاکید کرد: دستگاه‌های دخیل در حوزه مبارزه با قاچاق برای رونق بخشی اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی باید تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.