سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از دو هتل چهارستاره در اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: دو هتل چهار ستاره با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد تومانی تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل، ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای احداث هتل در اردبیل گفت: در حال حاضر احداث دو هتل چهارستاره در شهرستان اردبیل در حال اجرا بوده که براساس هدفگذاری‌های انجام‌شده این هتل‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: بهره‌برداری از این هتل‌ها که شامل یک هتل جهارستاره تبدیلی و یک هتل چهارستاره احداثی است زمینه اشتغال برای بیش از ۱۰۰ نفر را فراهم آورده و در کنار اشتغالزایی نقش مهمی در جلب و جذب گردشگران به منطقه ایفا خواهند کرد.

فرماندار شهرستان اردبیل حجم سرمایه‌گذاری در احداث این هتل‌ها را بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان برشمرد و گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در رونق گردشگری منطقه انجام شده که نمونه آن احداث هتل‌های چهار و پنج‌شتاره در سطح استان بوده و همت و تلاش مسئولان میراث فرهنگی استان قابل تحسین است.

امامی‌یگانه از اختصاص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار به توسعه پروژه‌های گردشگری و زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: این مجموعه‌ها نقش اساسی در رونق اقتصادی و گردشگری شهرستان اردبیل ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.