سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان حرفه‌ای در بجنورد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه‌ای منزل و مغازه در بجنورد خبر داد .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ محمد غلامی  گفت : در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به سرقت از منزل و مغازه در سطح شهر می‌کند، بلافاصله ماموران کلانتری وارد عمل شدند..

او با اشاره به اینکه با تلاش مستمر ماموران ، متهمان در حین سرقت مشاهده و در نهایت دستگیر شدند  افزود : این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حفاظ و قفل ضد دیلم
۱۸:۲۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
اگر میخواید سارقین نتوانند وارد منزل یا محل کار شما شوند، به خاطر بسپارید سارقین روح نیستند که بتوانند از وسط دیوار عبور کنند.
1- ورود سارقین به منزل و محل کار از طریق درب، پنجره، بالکن یا پاسیو انجام میپذیرد
2- سارقین برای ورود درب را نمیشکنند و فقط قفلهای را باز یا تخریب میکنند
3- قفل ضد دیلم روی در نصب باشه، هیچ راهی برای ورود از درب وجود نخواهد داشت
4- بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نقاط دیگر است که باید حفاظ ضد دیلم داشته باشند که هیچ راهی بجز تخریبش با فرز وجود نداشته باشه
5- برای نجات از آزار و اذیت سارقینی که تحت عناوینی همچون مامور پلیس، آب، برق، گاز، پیک، سرایدار و همسایه، خودتون درب را برای آنها باز میکنید، طلا، ارز، جواهرات و ... را داخل یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری است که نه تنها امکان باز کردن یا تخریب قفل وجود نداشته باشد بلکه حتی شما را از تهدید شدن، کتک خوردن و قتل نجات دهد.