سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انسانی کارآمد عامل رشد و توسعه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نیروی انسانی کارآمد عامل رشد و توسعه هر کشوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان  در جلسه کمیته سرمایه انسانی در قالب کمیته اجرایی آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی با اشاره به اهمیت اجرای مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گفت: اجرای این سند که در آن به نیروی انسانی هم توجه زیادی شده است، مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه مسئولان است و به عنوان قانون مادر، باید مبنای همه فعالیت‌های آموزش و پرورش قرار بگیرد.

او تصریح کرد: همه برنامه‌های سال ۹۹ بر اساس سند تحول است و بالندگی، پویایی و کارآمدی نیروی انسانی در بسته‌های تحولی هم آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: باید تلاش شود نیرویی که سر کلاس درس حاضر می‌شود، نیرویی توانمند باشد تا بتواند به درستی هدایت و رهبری بچه‌ها را بر عهده بگیرد.

اسکندری نسب  گفت: توانمندسازی مدیران هم از مواردی است که باید در اولویت قرار بگیرد، مدیر شایسته و کارامد هرگز نیروی ناکارامد را در مدرسه اش نمی‌پذیرد، همه باید تلاش کنیم در فرصت باقی مانده، چه کلاس‌ها حضوری باشد چه مجازی، آموزش و توانمندسازی مدیران و معلمان برقرار باشد.

او با اشاره به تعاملی بودن شبکه شاد گفت: خود معلم هم باید تلاش کند تا آموزش‌های مورد نیاز را دریافت کند، ما در آموزش و پرورش باید دنبال نیرویی باشیم تا ثبات بیشتری داشته باشد، پایه و اساس آموزش و پرورش در دوره ابتدایی تعریف می‌شود مخصوصا برای پایه اول نیرو‌ها باید کیفی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: فیلتر‌هایی باید طراحی شود تا نیروی ناکارآمد به آموزش و پرورش ورود پیدا نکند در بحث نیرو‌های جدید هم باید حساس باشیم، تا آموزش‌های عمیق و همه جانبه‌ای ارائه شود.

اسکندری نسب گفت: سیاست ما در آموزش و پرورش، تقویت انگیزه و صلاحیت‌های حرفه‌ای و توانمندسازی کارکنان است، که قطعا اعتماد جامعه به معلمان و ارتقای منزلت و عزت آن‌ها را هم در پی دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.