او با اشاره به افزایش ۱۶۷ درصدی رسیدگی به درخواستهای مردمی در سامانه ۱۹۷ شهرستان ملایر، بیان داشت: بر اساس آمارهای اعلامی از مسئولان سامانههای نظارتی ۱۹۷ شهرستان طی این مدت از سال، شکایات از پلیس بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است و بیش از ۵۰ درصد شاهد دریافت تقدیرهای مردمی بودیم.
این مقام مسئول افزود: ناجا به عنوان یک سازمان امین، پاسخگو و مطالبه گر در حوزه برقراری نظم و امنیت مردم و برای کسب رضایت شهروندان و رسیدگی موثر به انتقادات، پیشنهادات و شکایات آنها تلاش حداکثری را در دستور کار خود قرار داده است.
انتهای پیام/ا