سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدم توجه برخی از جوانان به توصیه‌های بهداشتی در مراودات اجتماعی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، بر توجه جوانان به توصیه‌های بهداشتی و لزوم استفاده از ماسک در مراودات اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از جمله معدود افرادی که رعایت توصیه‌های بهداشتی و لزوم استفاده از ماسک را جدی نمی‌گیرند جوانان هستند.

او افزود: یکی از مؤثرترین و اصلی‌ترین راه‌های کنترل یک اپیدمی از جمله بیماری تنفسی اعمال محدودیت‌ها است.


بیشتر بخوانید


رحمانی اضافه کرد: در فروردین ماه امسال که محدودیت‌های جدی اعمال شد شاهد کاهش بیماری بودیم به طوری که در اردیبهشت ماه با موارد کم بیماری مواجه شدیم و بیماری به سمت نابودی پیش می‌رفت.

او با بیان اینکه با برداشته شدن محدودیت‌ها و راحت‌تر برخورد کردن مردم با بیماری کرونا متأسفانه مجدداً شاهد طغیان کرونا ویروس طی این روز‌ها هستیم ادامه داد: اگر محدودیت‌هایی که به مدت یک هفته در چهارمحال و بختیاری اعمال شده است نتیجه دهد به سمت اعمال محدودیت‌های بیشتر پیش نخواهیم رفت.

رحمانی گفت: هم اکنون بخش عمده‌ای از مردم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند جوانان هستند و افراد میانسال و دیگر اقشار جامعه نسبت به استان‌های دیگر توصیه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی‌تر گرفته اند.

او از مردم خواست: رعایت موارد بهداشتی به ویژه ماسک زدن را به ۱۰۰ درصد برسانند.

رحمانی افزود: از مردم می‌خواهیم که از حضور در مراسم ها، چه مراسم جشن و شادی چه مراسم‌های تحریم به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.