سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ مرد ۶۱ ساله بر اثر سقوط از ساختمان

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: روز گذشته مرد ۶۱ ساله به علت سقوط از ساختمان در حال ساخت جان باخت.

آرتین کمالی مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، افزود: عصر دیروز این حادثه در محله بنی هاشم همدان رخ داد.

او با اشاره به آمار مرگ بر اثر حوادث کار در این استان، افزود: در سه ماهه نخست امسال یک مرد بر اثر حادثه کار جان خود را از دست داد که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال که ۵ مورد بوده، کاهش ۸۵ درصدی داشته ایم.

کمالی با بیان اینکه در سال ۹۷ در مجموع ۳۸ مرد بر اثر حوادث ناشی از کار جان باختند، اظهار داشت: متوفیان حادثه کار در سال ۹۸، ۳۶ مرد بود که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷، کاهش ۵.۲ درصدی داشته است.

او به آمار مصدومان حادثه کار اشاره و بیان کرد: در ۳ ماهه نخست امسال، ۹۴ مرد و در مدت مشابه سال گذشته، سه زن و ۶۹ مرد در مجموع ۸۹ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار دچار مصدومیت شده اند که آمار نشان از افزایش ۵.۶ درصدی مصدومیت دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری از جمله سکته قلبی جان باخته سپس دچار سانحه کار می‌شوند که در معاینات پزشکی این موضوع رصد و مشخص می‌شود.

کمالی سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را از مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار عنوان کرد و یادآور شد: با رعایت نکات ایمنی می‌توان این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.