سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری جهت ارتقاء ارتباطات سیار در دهگلان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ میلیارد ریال برای ارتقاء ارتباطات سیار در دهگلان سرمایه گذاری شده است.

آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: به منظور ارتقاء کیفیت خدمات در بخش ارتباطات سیار و بهره‌مند شدن مشتریان از سرویس‌های باکیفیت‌تر مخابراتی در شهرستان دهگلان، از ابتدای امسال ۲۱ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه ارتقاء سیستم‌های مخابراتی و توسعه زیر ساخت‌های لازم برای ارائه خدمات و محصولات با کیفیت‌تر در شهرستان‌ها یکی از اولویت‌های کاری منطقه است افزود: در همین راستا و بر اساس بررسی و پیگیری‌های انجام شده؛ ارتقاء سیستم‌های مخابراتی در حوزه ارتباطات سیار در شهرستان دهگلان به عنوان یکی از اولویت‌ها صورت گرفت که بهبود کیفیت خدمات در این حوزه را به دنبال داشته است.

حکمت به تعداد سایت‌های همراه اول در شهرستان دهگلان اشاره داشت و گفت: تعداد ۲۱ سایت دارای تکنولوژی ۲G، ۱۴ سایت تکنولوژی ۳G و ۱۳ سایت ۴G در این شهرستان وجود دارد.

او با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: ارتقاء سایت‌های همراه اول به لحاظ فنی با تلاش همکاران منطقه با هدف ارائه خدمات با کیفیت و در خور مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری در شهرستان دهگلان صورت گرفت.

حکمت اعلام کرد: در حال حاضر تعداد ۳۱ هزار و ۸۹۵ شماره تلفن همراه در شهرستان دهگلان در قالب شماره‌های اعتباری و دائمی مشغول بکار هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به کابلکشی فیبر نوری در این شهرستان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در حال حاضر کابلکشی ۲۸.۱۸۷ کیلومتر فیبرنوری درشهرستان دهگلان اجرا شده است که شرایط استفاده و بهره مندی مشتریان را از جدیدترین تکنولوژی مخابراتی فراهم می‌سازد.

حکمت همچنین تعداد پورت‌های منصوبه ADSL را درشهرستان دهگلان پنج هزار و ۴۷۲ پورت اعلام کرد و افزود: از این آمار، سه هزار و ۴۴۶ پورت آن به متقاضیان واگذار شده و مخابرات منطقه آمادگی لازم برای واگذاری پورت‌های جدید به متقضایان را دارد.

او ابراز داشت: خدمات تلفن ثابت به عنوان اولین سرویس مخابراتی همچنان با استقبال مشتریان این شهرستان روبرو است که تعداد ۱۷ هزار و ۴۸۸ شماره منصوبه و فعال بودن ۱۵ هزار و ۵۶۲ شماره آن با ضریب نفوذ ۲۴.۱۹ درصد گویای این مهم است.

حکمت خدمات و ارتباطات مخابراتی در روستا‌های شهرستان دهگلان را تشریح نمود و تصریح کرد:از تعداد ۱۰۵ روستای دارای سکنه، تعداد ۱۰۲ روستا دارای ارتباطات مخابراتی از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه، ADSL و دفاتر ICT روستایی هستند که نگاه ویژه مخابرات منطقه نسبت به توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در روستا‌ها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.