سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به خانواده جهادگر کرمانشاهی تسلیت گفت

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور پیامی آسمانی شدن جوان انقلابی و جهادی مصطفی اخلاقی را به خانواده او تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  عباس سروری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور پیامی آسمانی شدن جوان انقلابی و جهادی جناب آقای مصطفی اخلاقی را به خانواده گران‌قدر ایشان و به همه دوستان با صفا و جهادی‌اش در استان کرمانشاه و نیز به همه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ایشان در حالی به ملاقات حق شتافت که در پای پرچم متبرک حضرت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه السلام) به انجام وظیفه و خدمت افتخاری مشغول بود و در سالروز میلاد مولای خود حضرت امام رضا (ع) به دیدار حق شتافت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: زنده یاد مصطفی اخلاقی از بسیجیان خدوم، بی ادعا و صبور و از جهادگران مخلص و بی ریای کرمانشاه بود، که عمر با برکت خویش را در راه اعتلای فرهنگ والای اسلامی و پایمردی و خدمت مومنانه در راه رفع مشکلات مردم سپری نمود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه فقدان این چهره مردمی و مذهبی را به عموم همشهریان مومن و عاشق
اهل بیت (علیهم السلام) تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با شهدای گرانقدر و برای خانواده معزا و داغدار و دوستان و همکاران ایشان صبر و سلامتی را از درگاه حضرت احدیت
مسئلت می‌دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.