سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف کشتی متخلف توسط کمیسیون تخلفات صیادی اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان

مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان از توقیف شناورهای متخلف صیادی توسط کمیسیون تخلفات صیادی اداره کل شیلات استان بدون هیچ گونه اغماضی خبر داد.

محمد شهلی بر مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : اداره ضوابط و معیارهای صید فرا ساحلی اداره کل شیلات استان مسئولیت رصد شبانه روزی کشتی های صید صنعتی حاضر در منطقه را از برعهده دارد.

او ادامه داد:در همین راستا اداره ضوابط و معیار‌های صید فرا ساحلی اداره کل شیلات استان که مسئولیت رصد شبانه روزی کشتی‌های صید صنعتی حاضر در منطقه را از طریق سامانه پایش بر خط VMS برعهده دارد، تخلف صیادی شناور صید صنعتی کشتی فردوس سه و ناخدای آن را رصد و گزارش کردند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از پیگیری ها و بررسی های انجام شده در کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی استان و محرز شدن تخلف شناور مذکور از طریق خاموش کردن سامانه آنلاین و صید در خارج از محدوده صیدگاه تعیین شد.

او افزود:طبق ماده ۴۷ آئین نامه اجرایی قانون حفاظت از منابع آبزی به مدت ۳۰ روز از فعالیت صید و صیادی محروم شد.

شهلی بر ادامه داد: حکم صادره با ابلاغ به مالک شناور و ناخدای آن اجرا و در صورت تکرار تخلف در زمان بعد از محرومیت، پرونده وی به مقام قضایی ارجاع تا طبق قانون با متخلفین برخورد شود.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.