سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط بحرانی کرونا در تربت جام

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: شرایط تربت جام بحرانی است، اگر نکات و اصول بهداشتی را رعایت نکنیم در چند روز آینده با مشکلات زیادی روبه خواهیم شد.

محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های تربت جام و صالح آباد پنجاه و سه نفر فوت کردند و متاسفانه در مرحله دوم بیماری یعنی در دو ماه اخیر ۲۸ مورد فوتی داشتیم و این به خاطر عدم رعایت نکات و مسائل بهداشت فردی و عمومی است.

او با اشاره به اینکه مردم به تذکرات و مسائل بهداشتی توجهی نکرده اند، افزود: متاسفانه مردم به برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم در منازل ادامه داده اند و به نکات بهداشت فردی و عمومی توجه نکرده اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان سجادیه تربت جام ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ نفر در بخش کرونا و ۱۰ نفر در بخش آی سی یو بستری شده اند و ظرفیت بیمارستان سجادیه تربت جام صددرصد تکمیل شده است.

محمد افکار بیان کرد: از همه همشهریان تقاضا داریم احساس مسئولیت فردی و اجتماعی بیشتری داشته باشند فرصت برای برگزاری مراسمات است، اگر جان انسان‌ها به خطر بیفتد برای جبران فرصتی نیست.

او تصریح کرد: با نزدیک شدن به فصل پاییز با پیک بعدی بیماری، افزایش شیوع، واگیری بیشتر و افزایش تلفات روبرو خواهیم بود.
 
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام تاکید کرد: تا زمان کشف داروی بیماری کرونا تنها راه نجات و در امان بودن از ویروس رعایت اصول بهداشتی و ماسک زدن است، این امر با مشارکت مردم انجام می‌شود.
 
انتهای پیام//ز.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.