سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی:

امتحانات نهایی پایه دوازدهم شهربابک برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهربابک گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم در شرایط شیوع ویروس کرونا با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر شاه حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهربابک به همراه محمودزاده معاون توسعه مدیریت و منابع اداره، در بازدید از حوزه امتحانی دبیرستان شهیدان خدادادیان ضمن تشکر از همه عوامل برگزار کننده امتحانات نهایی پایه دوازدهم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم با کمی مشکل مواجه بود و نیاز به برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم به منظور جلوگیری از انتشار این بیماری در حوزه‌های امتحانی بود.

 او افزود: به همین منظور علاوه بر افزایش حوزه‌های امتحانی سعی کردیم تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی را رعایت کنیم تا خطری دانش‌آموزان را تهدید نکند.

شاه حسینی تصریح کرد: خوشبختانه همکاران ما چه در حوزه ستادی و چه در حوزه‌های برگزاری امتحانات تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون به کار بستند و خدا را شکر هیچ مشکلی سلامتی دانش آموزان را تهدید نکرد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهربابک و معاون توسعه مدیریت و منابع این  اداره از عوامل برگزاری امتحانات پایه دوازدهم با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.