سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح حمایتی وحدت ویژه فعالیت‌های هنری مساجد خوزستان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان از اجرای طرح حمایتی وحدت در زمینه تقویت فعالیت‌های هنری در مساجد و هیئت های مذهبی استان خبر داد.

عادل نوروزیان مسئول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: طرح حمایتی وحدت در زمینه تقویت فعالیت‌های هنری در مساجد و هیئت های مذهبی استان اجرا می‌شود و چون مساجد به عنوان سنگر‌های انقلاب بوده اند، ما نیز در این طرح تلاش می‌کنیم تا با کمک ائمه جماعات مساجد و مسئولان نیرو‌های مستعد حوزه هنر در مساجد را شناسایی و حمایت کنیم.

او افزود: آموزش تخصصی گروه‌های هنری در زمینه‌های مختلف با استفاده از اساتید ممتاز، عقد قرارداد تولید اثر، حمایت‌های مختلف در زمینه اخذ مجوز، اختصاص تجهیزات و کمک‌های مالی از گروه‌های هنری موجود در مساجد و هیئت های مذهبی، تقدیر از نفرات و گروه‌های برتر هنری برخی از ویژگی‌های این طرح است.

نوروزیان بیان داشت: اغلب فعالیت‌های حمایتی بسیج هنرمندان خوزستان برای مساجد و این هیئت ها رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه نیست و مسئولان مساجد که قصد شرکت در این طرح را دارند می‌توانند برای ثبت نام تا ۳۰ تیرماه با شماره ۰۹۳۳۷۲۴۶۶۸۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.