سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام مطرح کرد؛

دستگیری ۱۷ سوداگر مرگ در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در ایلام

سرهنگ متین فر گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهر ایلام ۱۷ سوداگر مرگ دستگیر و بیش از ۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ عزت اله متین فر رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام  گفت: در راستای مطالبات به حق شهروندان طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه بی امان با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهر ایلام با هماهنگی مقام قضائی اجرا شد.

او افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسائی محل فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ در چند نقطه شهر ایلام شدند.

سرهنگ متین فر ادامه داد: در چند عملیات موفق پلیسی و با سرعت عمل بالا، ۱۷ سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۴ و ۶۵۴ گرم انواع مواد مخدر آماده توذیع و تعدادی آلات و ادوات مصرف از متهمان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام با بیان اینکه در طول اجرای این طرح تعداد ۳ دستگاه خودروی سواری و ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده، اضافه کرد: در این راستا پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ متین فر با تأکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس اعلام کرد: مردم می‌توانند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارش به موارد مشکوک نقش موثری در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر داشته باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.