سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان

برای فرهنگ سازی و پیشگیری از قاچاق کالا، تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش استان همدان و کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به امضا رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، این تفاهم نامه در چهارچوب اهداف، سیاست‌ها و وظایف هر دو دستگاه و پیرو تفاهم نامه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت آموزش و پرورش برای گسترش همکاری‌های آتی و افزایش فرهنگ عمومی به امضاء رسید.

همکاری در اجرای برنامه کلان مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی در زمینه پیامد‌های قاچاق کالا و ارز و همکاری در اجرای برنامه کلان تربیتی، پرورشی و آموزشی با هدف تأثیر گذاری بر مخاطبان از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف فرهنگ سازی موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بین دانش آموزان، تبیین و معرفی مصادیق کالای قاچاق در تبلیغات و محتوای آموزشی، ترویج و ارتقای فرهنگ مصرف داخلی، استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجع و تأثیر گذار در امر تقبیح فعل و مصرف کالای قاچاق منعقد شده است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.