سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز گاز رسانی به آسارا/ نهضت گاز رسانی به روستاهای البرز

استاندار البرز گفت: عملیات گاز رسانی به روستا‌های بخش آسارا امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز در مراسم آغاز عملیات گاز رسانی به روستا‌های بخش آسارا که روز یکشنبه در محور کرج-چالوس برگزار شد، با بیان این که در این مراسم طرح گاز رسانی به ۷ روستای این جاده آغاز می‌شود، گفت: بهره مندی از موهبت گاز، آرزوی دیرینه مردم روستا‌های جاده کرج-چالوس است.

شهبازی گفت: طبق تعهد پیمانکار طرح، مقرر شده که گاز رسانی به روستا‌های باغ پیر، سرودار، پورکان، وینه، دره سر، آدران و خوزنکلا در مدت حدود یک سال محقق شود.

او افزود: روستا‌های جاده کرج-چالوس جاذبه فراوانی نیز برای گردشگران دارند از این رو به جد درصدد ارتقای زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری و بوم گردی در این روستا‌ها هستیم.

استاندار البرز گفت: طی دو سال اخیر به واقع نهضت گاز رسانی به روستا‌ها و مناطق مختلف البرز برای مصارف خانگی و صنعتی راه افتاده است.

شهبازی گفت: اکنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های گاز رسانی در نقاط مختلف البرز در حال انجام است.

او افزود: اعتبار طرح گاز رسانی به روستا‌های محور کرج-چالوس حدود ۱۰ میلیارد تومان است که تامین شده و انتظار می‌رود که روند اجرای آن تسریع شود و تا قبل از پایان کار دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری از این امکان مهم باشیم.

انتهای پیام /ب.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.