سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنبری: لیگ فوتبال بانوان برگزار نشود بهتر است

بازیکن تیم پالایش گاز ایلام گفت: بهتر است به طور رسمی اتمام لیگ برتر فوتبال بانوان را اعلام کنند.

کوثر عنبری بازیکن تیم پالایش گاز ایلام در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمرینات باشگاه پالایش به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل است و ما خودمان به طور شخصی بدنسازی تمرین می‌کنیم، چهار بازی تا پایان لیگ برتر فوتبال بانوان باقی مانده است و این دیدار‌های باقی مانده تاثیری روی نتایج لیگ ندارند. شرایط شیوع ویروس کرونا به گونه‌ای است که بهتر است مسابقات را لغو کنیم، زیرا تاثیری در جدول ندارد و سلامت بازیکنان به خطر می‌افتد.

او تصریح کرد: لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل ۹۸ کیفیت متوسطی داشت و از حضور تماشاگران و عکاسان به میزان قابل توجهی بی بهره بود و این موضوع به نوبه خود کیفیت لیگ را پایین آورد. متاسفانه یکی از اتفاقات بد در لیگ بانوان این است که گاهی یک تیم در اواسط فصل انصراف می‌دهد یا توان حامی مالی اش به گونه‌ای است که نمی‌تواند تیمداری کند، بنابراین یا به طور کامل از رقابت‌ها انصراف می‌دهد و یا برای بازی در یکسری شهر‌ها حاضر نمی‌شود.

عنبری افزود: شرایط سخت است و نمی‌توان راجع به فصل آینده حرفی زد. متاسفانه به نظر می‌رسد که فدراسیون فوتبال، لیگ بانوان را در نظر نمی‌گیرد. هنوز تکلیف قطعی لیگ مشخص نشده است و ما نمی‌توانیم قرارداد‌های مالی خودمان را از باشگاه هایمان دریافت کنیم.

بازیکن تیم پالایش گاز ایلام گفت: انتظار داریم فدراسیون به لیگ بانوان توجه بیشتر کند و تیم‌های حاضر در رقابت‌ها در اواسط مسابقات از لیگ کنار نروند. حضور عکاسان و تماشاچیان به پیشرفت سطح لیگ ما کمک می‌کند، بسیاری از مردم فکر می‌کنند سطح فوتبال بانوان پایین است، به همین خاطر توجهی نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: 

پرداختی تیم فوتبال بانوان ملوان در ایام قرنطینه


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.