سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تعاون روستایی ماهشهر:

خرید بیش از ۷۷ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان

سواری گفت: خرید بیش از ۷۷ هزار تن خرید گندم و کلزا از موفقیت‌های تعاون روستایی ماهشهر در ۳ ماهه نخست امسال است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید سواری رئیس اداره تعاون روستایی ماهشهر گفت: در ۳ ماهه اول امسال، ۹ هزار و ۶۷۱ تن گندم و ۶۸ هزار و ۲۳۵ تن کلزا خریداری شده که جزو موفقیت‌های این اداره کل در سال جهش تولید محسوب می‌شود.

او افزود: معتقد هستیم اگر در زمینه محصولات کشاورزی به افزایش تولید برسیم، ابتدا وضعیت اقتصادی کشاورزان دچار تحول می‌شود، سپس در اشتغال به نتیجه می‌رسیم و در نهایت با بهتر شدن اوضاع کشاورزان به لحاظ اقتصادی می‌توانیم به آبادانی و توسعه کشاورزی هم امیدوار باشیم.

سواری اظهار داشت: توزیع ۳۲۵ تن سبوس و نهاده‌های دامی میان دامداران، توزیع ۱۶۲ تن آرد، جذب ۱۰۰ تن کود اوره و توزیع ۷۵ تن آن برای کشت تابستانه، توزیع ۷۲۰ هزار لیتر مواد سوختی گازوئیل، توزیع ۳۰۰ کپسول گاز مایع ۱۱ کیلویی، خرید توافقی ۵۹۵ تن جو و جذب ۱۴۴ میلیون تومان تسهیلات از صندوق حمایت بابت تامین اقلام مورد نیاز کشاورزان از دیگر اقدامات این اداره در مدت مذکور به شمار می‌رود.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته فروش کالا در غرفه مصرف تعاون روستایی است که ارزش ریالی آن در ۳ ماهه اول امسال ۷ میلیون و ۲۴ هزار ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.